Kommer inte på nån rubrik!!

Förlåt för dålig uppdatering igår och idag men har inte haft tid så här kommer lite om vad jag gjorde igår och idag! :D

Igår somnade jag och Tess nästan vid fyra för vi spela Sims! Vi vaknade halv tolv av att min lillebror kom in och skakade på mitt huvud och sa "VAKNA NI HAR NÄSTAN SOVIT TILL TOLV!!!". Vi gick upp och åt frukost, varm choklad och rostmackor, yummy! Sen spela vi lite mer Sims till klockan fyra och typ vid två åt vi mat, kommer dock inte ihåg vad vi åt men aja... Sen åkte hon hem och jag och pappa köpte ett nytt lackan till min nya säng (har flyttat in hos min lillebror..) och sen handla vi mat!

Idag har jag varit på bio med pappa, hans nya flickvän och min lillebror. Vi kollad på The Hobbit! Den var bra :) sen åt vi indisk mat!

Jag har provat lite effekt appar som jag kommer recensera imorgon så håll utkik efter det! :))))

Tog oxå lite egopics dom kommer snart ut ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!