yesterdaaaay

Hey! Förlåt för att jag inte blogga igår jag jul handlade med mammsen <3<3<3
 
Angående jul!
Jag tror inte att jag kommer blogga så mycket från imorgon och tills några dagar efter julafton.... För imorgon så åker jag till pappa och sen så åker vi bort och dä har jag tillgång till en jätte dålig dator och sen efter julafton åker jag till mamma och firar jul! Det kanske kommer lite små inlägg och sånt men inget långt.... 
Jag skulle ju göra en julvideo på julafton och jag har kommit på vad det ka vara! Det blir en video på vad jag har fått i julklapp men den kommer inte på julafton för då har jag inte fått mina presenter hos mamma så et väntar jag lite med...
 
Det va nog allt jag ville säga men snart kommer hiss & diss så kolla i lite senare! <3
Postat av: Anonym
2012-12-21 / 14:23:25

Fin blogg! :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!