Julaftooon!

Hej hej på er och GOD JUL för andra gången idag!
Jag har fått massor av presenter! Meeeeeeen jag gör en video på alla mina presenter på Fredag eller Lördag för då har jag fått min julklappar hos mammsen oxå! 
Idag har jag oxå ätit god julmat! Föresten så firar jag jul hos farmor och farfar med bästa kusinerna och mina fastrar... Och min pappa och hans flickvän, ofc!
För ett tag sen såg vi på Kalle Anka, jag saknar dockan som sa "mama", men jag tänkte nästan inte på den cyklande gubben....
Snart ska vi äta igeeen (äter alltid mycket hos farmor) typ middag då! 
Anledningen till att jag tog mig tid att sätta mig vid den seeega datorn va för att mina kusiner har åkt hem :(((
Bilderna kommer imorgon för jag orkar inte ladda upp do när et tar 100 år typ!
 
Åhhh juste min statestik går bara neråt men jag är glad ändå för att några är kvar och jag hoppas att ni förblir det :)
Postat av: Denice
URL: http://denice.se 2012-12-28 / 05:46:30

Tja! Vilken trevlig blogg du har! :P

Svar: Tack :)
Isabell


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!