Home VARMA Home!

Hejhej nu är jag hemma från skolan! Inte lika blöt idag :) 
Idag hade jag svenska prov och det gick ganska bra! Sen hade jag b-språk, slöjd, so (segaste lextionen på heeeela dan) och så hade jag eng. Och det va UNGSPANNKAKA till lunch! Guuuud jag älskar det <33333 Sen när vi gick hem så blev det ett litet snöbollskrig :) Man måste ju passa på liksom!
 
På Onsdaga tänkte jag lägga ut Hiss & Diss!!!!!! Så ja det kommer lite senare! 
 
Som sagt så har jag fått 57 läsare igår så jag ska göra roomtour men min rum är skiiiit stökigt och jag ska göra hiss & diss så det hinner jag inte idag kanske nån gång sneare i veckan men ja vi får se helt enkelt....
 
 
Gammal bild....
 
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!