Heeellow!

Hejhej! Jag kom hem liiiiite senare än vad jag trodde så det blir inte några bilder för jag orkar inte överföra dom :) Men jag tor jag fixar det imorgon...
 
Idag när jag va på väg hem så handade vi på NETTO (det brukar jag inte) men iallafall så köpte jag den här ↓          snygga pannbandet för 39 kronor!
Fuuuul  bilden men aja fokusera på pannbandet ;)
 
Föresten jag fixade lite jul stämning på bloggen! Om ni vill veta hur man gör så kommentera :)
 
 
 
Postat av: Tessaaaaaann
URL: http://tessc.blogg.se 2012-12-15 / 15:51:33

Hey, vänta lite.. är det bara min dator man inte ser någon ''speciell julstämning''? Fejn blogg btw. <3 Puss.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!